کد ابزار لودینگ

ایران دانلود
فرهنگسرای اطلاعات



رستوران گردان این برج بزرگ‌ترین رستوران گردان جهان است که بخش متحرک آن در هر ساعت ۳۶۰ درجه می‌چرخد تا بازدیدکنندگان امکان تماشای تهران در تمام جهت‌ها را داشته باشند.
مدیرعامل برج میلاد درباره نرخ غذاهای این رستوران تصریح کرد یک وعده شام در رستوران گردان برج میلاد در ارتفاع ۲۵۰ تا ۳۰۰ متری برای هر نفر ۱۶۸ هزار تومان هزینه دارد که شامل بوفه آزاد انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و محلی به‌همراه انواع سالاد، نوشیدنی‌ها و مخلفات دیگر است.

گروه بزرگ اینترنتی - www.future.loxblog.com

 


توسط glassy



برای تجربه ی راز های دیگر  گوگل می تونید عباراتی که در ادامه متن ذکر شده است را در کادر جستجوی گوگل وارد کرده و بر روی کلید I’m Feeling Lucky کلیک کنید تا نتیجه نهایی را مشاهده کنید. به نظرم جالب هستند... و اما اگر مایل به خراب کردن گوگل هستید میتوانید به اینجا بروید!


توسط glassy



وقتی وبلاگ می نویسید از نوشتن لذت می برید. قاعدتاً دوست ندارید که کسی نوشته شما را بردارد و بدون اجازه شما در وبلاگ خودش منتشر کند یا اینکه آن را در نشریه چاپی به نام فردی دیگر ببینید. همین موضوع در مورد استفاده از مطالب دیگر وبلاگ ها و وب سایت هم صدق می کند. به طور کل در دوران وبلاگ نویسی برایتان زیاد پیش می‌آید که مطالب جالبی در دیگر سایت‌ها و وبلاگ ها ببینید که بخواهید آن‌ها را با خوانندگان وبلاگ خودتان به اشتراک بگذارید.


توسط glassy
برچسب:,



چگونه برای وبلاگ مطلب بنویسیم؟ آیا نوشتن در یک وبلاگ نیاز به تکنیک خاصی دارد؟ آیا نوشتن در اینترنت مانند نوشتن یک کتاب یا مقاله برای ارایه در کلاس است؟ بعضی از وبلاگ‌نویس ها اهمیتی به این مسئله نمی‌دهند و هر طور دلشان بخواهد می‌نویسند. در این درس می آموزید از چه قواعدی پیروی کنید تا برای وبلاگ تان به گونه‌ای مؤثر بنویسید.


توسط glassy



یکی از قابلیت هایی که مدیران بسیاری از وبلاگ ها برای جذاب کردن وبلاگ خود استفاده میکنند افزودن یک آهنگ به محیط وبلاگشان است. اما این موضوع ممکن است به مذاق کلیه بازدیدکنندگان خوش نیاید. به ویژه کاربرانی که از سرعت کم اتصال استفاده میکنند پخش اتوماتیک آهنگ در وبلاگ مورد بازدید ، مقدار زیادی از پهنای باند آنها را اشغال میکند و در نتیجه باعث کند شدن سرعت اینترنت میشود. در صورتی که شما نیز از این دسته از کاربران هستید میتوانید با استفاده از این ترفند جلوی پخش موزیک را در وبلاگهایی که توسط مرورگر اینترنت اکسپلورر بازدید میکنید ، بگیرید.


توسط glassy



فایرفاکس مرورگری بسیار انعطاف پذیر است که تقریبأ هر نقطه ای از آن را میتوان با استفاده از تنظیمات داخلی و یا افزونه ها، بطور دلخواه ویرایش نمود. یکی از بخشهای مهم فایرفاکس ، بخش Config آن است که با تایپ عبارت about:config میتوانید به آن دسترسی داشته باشید. about:config را در اصل میتوان پشت پرده فایرفاکس دانست که با استفاده از آن تغییرات فراوانی در مرورگر امکان پذیر است. هم اکنون قصد داریم تا 17 ترفند استثنایی در بخش about:config فایرفاکس را برای شما بازگو نماییم که چگونه فایرفاکس خود را با ویرایش کلیدهای بخش Config به شکل و حالت دلخواه خود در آورید. هیچکدام از این تنظیمات در بخش Options فایرفاکس نیست و به به همین دلیل میتواند برای هر کاربری تازگی داشته باشد.

توسط glassy



 حتمالا تا به حال کلمه Google doodle را بسیار شنیده اید ، لوگوهای گوگل به مناسبت های مختلف . این رسمی است که گوگل پایه ریزی کرده ...


توسط glassy



  همزمان با عمومیت یافتن اینترنت، اغلب سازمانها و موسسات ضرورت توسعه شبکه اختصاصی خود را به درستی احساس کردند. در ابتدا شبکه های اینترا نت مطرح گردیدند. این نوع شبکه بصورت کاملاً اختصاصی بوده و کارمندان یک سازمان با استفاده از رمز عبور تعریف شده، قادر به ورود به شبکه و استفاده از منابع موجود می باشند. ولی اخیراً، موسسات و سازمانها با توجه به مطرح شدن خواسته های جدید (کارمندان از راه دور، ادارات از راه دور) اقدام به ایجاد شبکه های اختصاصی مجازی Virtual Private Network نموده اند. یک VPN ، شبکه ای اختصاصی بوده که از اینترنت برای ارتباط با سایت های از راه دور و ارتباط کاربران با یکدیگر استفاده می نماید. این نوع شبکه ها بجای استفاده از خطوط واقعی نظیر ...


توسط glassy



 ساخت پروفایل مختلف در یاهو مسنجر 
از منوی یاهو مسنجر گزینه login را زده و My profile را کلیک کنید. سپس گزینه Create/ Edit my profile را کلیک کنید. بعد روی گزینه Create new public profile کلیک کنید. سپس مشخصات خود را وارد کنید. 
۱) Name Your Profile: در اینجا شما باید نامی که دوست دارید بنویسید البت این دارای چندین شرایط میباشد. 
▪ باید یک کلمه باشد و بین آن هیچ فاصله ای نباشد. 
▪ باید ابتدا با حرف شروع شود. 
▪ حروف باید بصورت حروف کوچک (Lowercase - small letter) باشد. 
▪ از علائمی از قبیل ! @ # % ^ & * ( ) نباید استفاده شود. 
▪ استفاده از اسمهای زشت ، کریه و شهوت انگیز ممنوع میباشد. 


توسط glassy



 هر برنامه جدیدی که به بازار می‌آید، پیامدش کاربران بازیگوشی پیدا می‌شوند که ترفندها و حقه‌هایی هم برای کار کردن با آن و سرک کشیدن به گوشه‌های مخفی‌اش می‌یابند. بعضی‌ها این کار را یک سرگرمی می‌دانند و برخی همانند کرک کردن، یک تخصص که هر کسی از پسش برنمی‌آید. Seven ما هم نیامده ترفندهایی برایش رو شده که امتحان کردنش علاوه سرگرم‌کننده بودن، می‌تواند آموزنده هم باشد. تذکر: تعدادی از این ترفندها مر بوط به دستکاری رجیستری ویندوز می‌شوند. پس قبل از ایجاد هرگونه تغییر ابتدا یک پشتیبان از آن ایجاد کنید.

ادامه مطلب را مشاهده کنید...


توسط glassy



صفحات سایت
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : ایران دانلود